Alla inlägg den 4 september 2013

Av mammatillelsa - 4 september 2013 10:32

Ajjemän, det sitter fortfarande i huvudet, och det är ju jätte bra om jag måste göra certifieringen igen - det vill säga om jag får komma tillbaka och börja jobba på Cherry igen. Det hoppas jag att jag får, saknar verkligen det jobbet! Det är nått som jag alltid skulle kunna hålla på med, för det är liksom ett bra yrke på nått sätt. Visst, det kanske inte är så bra att man jobbar nätter, men nån måste ju göra det också, eller hur? Nej, men just att man ser så mycket olika människor, varje arbetspass är lika fast ändå helt olika varandra - det är en tjusning! 


Iallafall, så gjorde jag certövning och jag klarade på tiden! Det känns skit bra ju! Trodde verkligen inte att jag skulle klara det eftersom att det är så längesen som jag jobbade med ett pass eller sådär. 


Men nej, nu ska jag se vilken ordning jag ska göra allting i här hemma :P 



Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards