Alla inlägg den 5 september 2013

Av mammatillelsa - 5 september 2013 18:32

Så är det! Fick ett skönt telefonsamtal, så på måndag är det 6-månaders cert som ska fixas, sen är man igång igen med det underbara jobbet som croupier :) Jag hoppas att jag klarar certet bara, men vill man så kan man :) och jag kan för jag vill :)

Kommer kännas skönt att komma tillbaka igen, och nu känns det lite lättare allt igen också :) ska kolla efter utbildning också tänkte jag, utbilda mig lite extra inom lager och logistik :)

Men snart är det mat :) tredje dagen i rad som jag står för maten, och det känns underbart :)

Av mammatillelsa - 5 september 2013 13:44

Det gör jag verkligen! Är så trött på att sitta här dag ut och dag in - söka jobb och hålla på! Det händer verkligen ingenting, och det är jag så trött på. Jag vill att det ska hända nått, jag vill ha ett jobb, vad som helst! Jag är så himla rastlös, jag kan jobba med vad som helst just nu känns det som! Inte får man mycket besked på dom jobben man har sökt heller, och det är också väldigt störande. 


Vad kan man göra för att dagarna ska bli lite roligare? Jag har noll fantasi som det är just nu!  Finns det nån som kan ge mig förslag för att mina dagar ska bli lite roligare? Snälla? 



Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards