Direktlänk till inlägg 20 maj 2014

2014-05-20

Av mammatillelsa - 20 maj 2014 11:05

 Underbara låt på #spotify


Är lite segstartad idag, har inte kommit så långt med den här dagen som det är just nu. Vaknade upp själv, och vet att jag kommer få vakna upp två mornar till helt själv, och somna två nätter helt själv, för N är på Gotland med jobbet. Känns trökigt, men jag får försöka komma på saker att göra hela tiden. 


Har som sagt inte kommit så långt med dagen än så länge, har typ bara klivit upp ur sängen och ätit frukost, kikar på två avsnitt av Vampire Diaries. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och försöker måla klart en bild som jag påbörjade igår. Har väll en tanke att jag ska hoppa in i duschen och försöka sätta fart på den här dagen också, men det går sådär. Haha. 

 

Funderar på om man kanske ska ta sig iväg till nån second hand butik lite senare och kika. Jag letar ju efter vissa möbler, men är inte säker på att det finns här i stan. Men man kan ju alltid hoppas, inte för att jag kan köpa det just nu ändå, men ändå för att kolla om det finns nån chans och för att ha nånting att göra. Visst, jag har ju lite jag skulle behöva fixa här hemma också, men åh andra sidan så har jag ju hela dagarna på mig att försöka komma på saker att göra, så dom där behoven här hemma klarar ju att vänta en liten stund till, eller vad tror ni? Jag vet ju inte riktigt heller om jag kommer klara av att göra det som behöver göras, det visar sig om jag får ont eller inte. Man får ta det lugnt helt enkelt, ett litet steg i taget. Försöker tänka positivt igenom det här iallafall. 

 

Måste försöka få tag på sjukgymnasterna också, annars får jag väll skicka ett sms till dom och se om man får nå svar på det, och om dom då kanske ringer upp. För som det är nu så verkar dom ju inte riktigt vilja ringa upp när man försökt ringa dom. 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammatillelsa - 11 april 2017 18:50

Hej igen!    Då den bloggen jag gjorde nyss inte ville funka ordentligt, så bytte jag bloggportal igen. Så du är det denna som gäller, förutsatt att den funkar ordentligt : http://vardagenimittliv.blogg.se/ ...

Av mammatillelsa - 11 april 2017 11:14

Äntligen har jag bestämt mig, och jag har bytt till en ny bloggportal! Starta från nytt, denna blogg kommer dock ligga kvar. Jag kommer inte ta bort hela, då jag har haft denna sen mitt första barn föddes.    Om ni vill fortsätta följa mitt liv, ...

Av mammatillelsa - 9 april 2017 05:54

God morgon! Jag har funderat och funderat, det kanske är dags för en ny blogg? En nystart liksom? Vad tror ni? Och om jag gör det, vilken bloggportal är den bästa? Innan jag började blogga här på bloggplatsen så hade jag på blogg.se, men vilken är eg...

Av mammatillelsa - 8 mars 2017 16:51

Jag förstår seriöst inte hur man hinner med allting när man är själv med två barn. Dels hur man hinner storstäda när man är själv med två barn, och hur man hinner med sig själv om man typ vill blogga eller träna eller vad som helst. Promenader är ju ...

Av mammatillelsa - 22 februari 2017 22:14

Det måste jag ju ändå säga att det har varit idag, även om jag hade tänkt att jag skulle ha hunnit med mycket mer än vad jag gjorde. Jag är ändå överlag väldigt nöjd med dagen :) Medan Elsa var på förskolan så hann jag med en del tvättande, skott...

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards