Alla inlägg den 11 januari 2015

Av mammatillelsa - 11 januari 2015 22:24

Att det aldrig kan bli riktigt som man tänkt sig. Jag jobbade natten, fick inte så mycket sömn och hade först tänkt att vi bara skulle vara hemma, men tänkte att det kunde vara skönt att komma ut ändå.

Blev ingen promenad alls idag heller vilket jag hade tänkt hinna, eller nån annan typ av träning.

Vi åkte iväg så att N kunde få åka radiostyrd bil tillsammans med sin kollega - var riktigt tråkigt att bara sitta med, även fast jag testade någon gång jag också. Var inte riktigt lika roligt som att sitta själv och köra. Haha, ja, jag är fartglad när jag själv sitter och kör oavsett om det är fordon på 4 hjul, 2 hjul eller flera hjul :P

Efter det åkte vi direkt till svärföräldrarna, blev bjudna på mat och N hjälpte till med deras nya dator som dom fått hem. Blev ganska sent. Kollade klart på Så ska det låta, och efter det när jag skulle klä på lilltjejen så var det självklart dags för henne att äta.... Om ca 10 min är vi hemma... Blev inget dega i soffan med film och massa onyttigt....

Imorrn är det måndag igen, vilket innebär nya tag.

Av mammatillelsa - 11 januari 2015 15:19

Seg som man är så kände man egentligen bara för att ligga i soffan, glo på film och äta massa godis och annat onyttigt, men sånt klarar ju jag sällan av även om jag känner mig som en zombie. Kom in i duschen iallafall ? Nu sitter jag här i en stol på kopparlunden, med lilla E bredvid mig sovandes i vagnen, och N som leker av sig tillsammans med sin kollega med deras radiostyrda bilar.

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards